Początek Nowego Roku to jak zwykle czas na postawienie sobie nowych celów i planów rozwojowych kliniki. Planujesz strategicznie co zrobić, żeby ten rok był jeszcze lepszy, przyniósł większe dochody i więcej nowych pacjentów. Warto zatem, żebyś wiedział jaki TREND w tym roku będzie królował wśród marketingowców.
Według wielu analiz marketingowych, w tym roku będzie królowała przede wszystkim TREŚĆ. Reklamy, banery - tym jesteśmy zasypani i znudzeni, dobra treść natomiast jest wciąż poszukiwana.
W branży Medycyny Estetycznej dobra treść jest wręcz koniecznością, bo pragnienie zatrzymania upływającego czasu, czy pozbycia się defektów nie maleje. Chcemy dłużej żyć, cieszyć się zdrowiem i pięknym, młodym wyglądem. Dlatego odbiorcy przeszukują nieustannie Internet, aby uzyskać odpowiedzi na nurtujące ich pytania. Możesz odpowiedzieć na nie Ty lub też Twoja konkurencja.
Jeżeli w 2018 planujesz pozyskać nowych Klientów - zastanów się jakich informacji poszukują Twoi odbiorcy.
W marketingu, jak w życiu - treść, treści nie równa. Jeżeli chcesz, aby Twój biznes rozwijał się w 2018 roku radzimy, abyś zaczął tworzyć materiały, które będą:
dla Twoich pacjentów. Powinny być to przede wszystkim treści, które:
Stworzenie wartościowej treści, choć wydaje się niełatwą sprawą, może być dla Twojej kliniki bezpłatną formą reklamy. Możesz ją publikować w formie artykułów na blogu lub filmów wideo.
Jeżeli jeszcze nie prowadzisz bloga firmowego, to najlepszy moment, abyś rozpoczął prace nad nim. Dzięki temu zwiększysz swoją skuteczność w dotarciu do pacjentów poprzez:
Decydując się na wideo, poza wymienionymi wyżej kanałami udostępniania, dojdzie także YouTube. Mało osób zdaje sobie sprawę z tego, że to druga po Google, największa wyszukiwarka na świecie. Dobrze przygotowany film, z ciekawą historią, również świetnie się sprawdzi w tym roku.
Z przeprowadzonych badań natomiast wynika, że do 2019 roku filmy wideo będą stanowiły aż 80% oglądanych wszystkich treści w Internecie!
Jest jeszcze jeden bardzo ważny powód postawienia w tym roku na treści. Można tam w nienachalny, delikatny sposób przedstawić reklamę swojego produktu.
Znanym powiedzeniem jest, że jeżeli chcesz utrzymać się na rynku, musisz się czymś wyróżnić. Wartościowym artykułem lub ciekawą historią zaprezentowaną w formie wideo możesz to osiągnąć. Pacjent chce Cię najpierw poznać i zaufać, a poprzez odbiór Twoich materiałów może to osiągnąć. Przygotuj się do tego już dziś i zanim usiądziesz do planowania działań, odpowiedz na te pytania:
Może wydawać się to Tobie trudne, ale na te wszystkie pytania uzyskasz informację w swoim gabinecie. Pacjenci wszystko Ci powiedzą, posłuchaj ich, a w 2018 roku osiągniesz sukces.
Jeżeli masz pytania, potrzebujesz pomocy lub chcesz się nauczyć pisać wartościowe treści, skontaktuj się z nami: